BİZ KİMİZ?

Savunma Sanayi konusunda uzman ve deneyimli ve tecrübeli personele sahip,
Yenilikçi ve çözüm odaklı yaklaşım sahibi,
Kendini sürekli geliştiren,
Teknolojik gelişmeleri yakından takip eden,
Teknolojik gelişmeleri saha uygulamaları ile birleştiren,
Ulusal güvenliğin sağlanmasına katkı sağlayan,
İşlemlerin süratle yerine getirilmesinden ve kaliteden asla taviz vermeyen,
Vatan ve millet sevgisini her zaman en önde tutan bir şirketiz.

NE YAPIYORUZ?

 

  • Her türlü güvenlik hizmeti ile Güvenlik malzemeleri konusunda danışmanlık ve eğitim hizmetlerinin verilmesi,
  • Savunma Sanayiine yönelik teknolojik araştırmaların yapılması, ihtiyaç duyulan ürünlerin üretimi, ithalatı veya ihracatı,
  • Savunma Sanayiine yönelik ihtiyaçların tespiti, araştırılması, kullanımı ve eğitimine yönelik danışmanlık ve eğitim hizmetlerinin verilmesi,

Kurum, kuruluş, fabrika, tesis, ev, kişi vb güvenlikleri konusunda Bölge Etüdü ve Risk analizlerinin yapılması, danışmanlık eğitimlerinin verilmesi ve bu konularda müşteri taleplerinin karşılanması.

DEĞERLERİMİZ

  • Güvenilirlik
  • Kaliteli Hizmet
  • Saygı
  • Rekabetçilik
  • Esneklik/Çözüm Odaklılık
  • İnovasyon
  • Etik Değerlere Bağlılık

MİSYONUMUZ

CONSECTRA Savunma Teknolojileri, disiplinli, savunma, güvenlik ve bilişim alanında eğitimli ve uzman personeli ile karşılıklı güven duygusu içerisinde müşterilerine kaliteli, hızlı ve güvenilir hizmet vermeyi ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı amaçlar. Müşterilerine sunduğu entegre güvenlik çözüm önerileri ile her türlü ihtiyaca cevap vermeyi ve hizmet kalitesini sürekli artırmayı gaye edinmiştir.

 

VİZYONUMUZ

Dünyadaki sektörel değişimleri ve teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek, konusunda eğitimli ve uzman personeli ile karşılıklı güvene dayalı bir ortamda müşterilerimize, savunma ve güvenlik alanında ihtiyaç duydukları her türlü ürünü ve hizmeti kaliteli, hızlı ve en uygun şartlarda temin ederek çalışmalarını kolaylaştırmak ve hayatlarını zenginleştirmek, sektörün öncülüğünü yapan, ülkemizin yurt içinde ve dışında önemli bir markası olmak.